FANDOM

O MollyEdytuj

Prawdziwe imię i nazwisko: Molly Hayes

Poprzednie pseudonimy: Princes Powerfu
4099372274 52f0d36f9b o

Molly Hayes

Tożsamość: Znana władzom rządowym

Wzrost: 4'11" (150 cm) Waga: 100 lbs. (45 kg)

Kolor włosów: Brązowe Kolor oczu: Zielone

Zajęcie/zawód: Poszukiwaczka przygód

Klasa postaci: Mutant

Status prawny: Nie notowana, poszukiwana

Stan cywilny: Panna

Narodowość: Amerykanka

Miejsce narodzin: Los Angeles, Kalifornia, USA

Znani krewni: Alice Hayes (matka, nie żyje), Gene Hayes (ojciec, nie żyje)

Powiązania z grupami: Runaways Baza operacyjna: poprzednio Los Angeles, Kalifornia, USA

Pierwsze pojawienie się: Runaways #1

Zdolności:

Mutacyjne zdolności dają Molly super-siłę na poziomie 3 ton oraz wytrzymałość bliska niezniszczalności

Uwagi:

Molly po dłuższym użyciu mocy zwykle zapada w sen.

Przez jakiś czas zamierzała w przyszłości dołączyć do X-Men i poślubić Wolverine'a.

W domu rodziców podczas snu towarzyszył jej pluszowy Doop.

Uwielbia Chocolate Frosted Sugar Bombs.

Jest fanką Dazzler.

Imię pochodzi od siostry Vaughana - Molly Hayes Vaughan.

BiografiaEdytuj

Alice i Gene Hayes byli parą mutantów-telepatów należących do The Pride. W spisku krył się jednak jeszcze jeden spisek - wraz z Deanami planowali pozbyć się reszty rodzin i wraz ze swoimi dziećmi zająć sześć miejsc dla tych, którzy mieli przetrwać zagładę Gibborimów. Dla Molly przez 11 lat byli kochającymi rodzicami, dokładającymi wszelkich starań, by córce niczego nie brakowało.

Nie była świadkiem morderstwa w domu Wilderów, a reszta, z uwagi na wiek dziewczynki, nie chciała jej wtajemniczać. Jednak w trakcie wieczornej "wycieczki" po LA dzieciaki doszły do wniosku, że z nimi i tak byłaby bezpieczniejsza niż w domu, a nie wyjawiając jej prawdy nie byliby lepsi od swoich rodziców. Z resztą niedługo potem The Pride wykorzystali Molly w charakterze przynęty, grożąc młodym uciekinierom, że jeśli nie wrócą, zrobią jej krzywdę.

Runaways przeprowadzili niezbyt przemyślany atak na posiadłość Hayesów. W trakcie zadymy na podwórku Nico dostała się do domu i chcąc ratować Molly obezwładniła na jej oczach Alice. U zdezorientowanej dziewczynki doszło do pierwszej manifestacji mocy. Gert starała się wyjaśnić sytuację, ale to tylko wzmożyło jej agresję, którą chwilę później rozładowała na matce Karoliny. Ostatecznie zespołowi udało się uciec wraz z śpiącą Molly. Tego samego dnia w telewizji pojawiły się informacje mówiące o jej porwaniu.

Kolejne tygodnie spędziła beztrosko w Hostelu - starsza część drużyny uważała, że jest za młoda, by zabierać ją na akcje, a walkę z Topherem zwyczajnie przespała ;). Kiedy wreszcie Alex pozwolił Molly na "wypad", zostawiono ją pod opieką Gert w samochodzie. Szybko jednak znalazła powód by z niego wyjść i pomóc przyjaciołom - uciekinierów namierzyli Cloak i Dagger nasłani przez Floresa, działającego pod dyktando Pride oficera policji. To właśnie Molly pokonała Cloaka (wtedy też mogła się wreszcie pochwalić swoim kostiumem). Żeby ponownie udowodnić swoje znaczenie nie musiała długo czekać - po zawaleniu się jaskini w trakcie obławy policyjnej to dzięki pięściom wkurzonej Princess Powerful Runaways wydostali się spod gruzu.

Po zniszczeniu The Pride Molly trafiła pod opiekę X-Corporation, gdzie przez dwa tygodnie mieszkała wśród innych dzieci-mutantów. Kiedy zespół szykował się do kolejnej ucieczki nie protestowali przeciwko zabraniu Molly. Również podczas kolejnych akcji Molly brała stały udział.

Mimo to, kiedy Runaways wyruszyli do Nowego Jorku pomóc Cloakowi, Molly została pod opieką zaprzyjaźnionego z Tyrone'em księdza Lantoma. Dzięki temu miała okazję poznać swojego niedoszłego przyszłego męża - Wolverine'a - i spuścić mu manto, co chyba przekreśliło szansę na związek. Nie było to jej ostatnie spotkanie z Loganem. Jakiś czas później X-Men próbowali odnaleźć Hayes, która prawnie była pod opieką X-Corp. Zakończyło się to starciem w Kalifornii, w trakcie którego Emma Frost stwierdziła, że nie mogą zabrać Molly siłą.

Molly jako jedyna z grupy nigdy nie przestała tęsknić za domem, wciąż odrzucając informacje o jej rodzicach i wspominając poprzednie życie. Po wydarzeniach House of M zachowała moce.